Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
Om een onverwacht hoge rekening aan het einde van de maand te voorkomen,...
Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
Nee, automatische incasso is de enige betaalmethode die we op dit moment...
Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
Betalen voor parkeren met de Tango app kan op dit moment uitsluitend via...
Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
Via een SEPA mandaat geef je toestemming aan je bank voor automatische i...
Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Tango Parkeren wordt geblokkeerd als je de parkeerlimiet hebt bereikt óf...
Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
Dat is ontzettend vervelend (ofwel Kilo Utrecht Tango)!
In een paar stap...
Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
Dat is ontzettend vervelend. Helaas kunnen we dat niet voor je corrigere...
Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
Vervelend! In een paar stappen kun je er mogelijk achter komen of de boe...
Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
Om een onverwacht hoge rekening aan het einde van de maand te voorkomen ...
Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Controleer eerst in welke Tango accounts dit IBAN-rekeningnummer reeds i...
Waarom is mijn SEPA mandaat voor Tango Parkeren geweigerd?
Hieronder vind je de mogelijke oorzaken. Controleer deze eerst en neem ...
Ik heb een e-mail ontvangen met een SEPA mandaat. Wat is dat?
Allereerst bedankt dat je de Tango app gaat gebruiken.
Via de e-mail met...
Wanneer vindt de automatische incasso voor Tango Parkeren plaats?
We sturen je elke eerste dag van de nieuwe maand een factuur met je park...
Waar vind ik de facturen van Tango Parkeren?
ParkeersessiesJe vindt al je parkeersessies terug in het transactie-over...
Ik heb geen factuur voor Tango Parkeren ontvangen.
Je ontvangt op de eerste dag van de nieuwe maand via e-mail een factuur ...
Kan ik de factuur voor Tango Parkeren ook via post ontvangen?
Om de kosten van Tango Parkeren zo laag mogelijk voor je te houden ontva...
Ik wil een kopiefactuur voor Tango Parkeren ontvangen.
Stuur ons een bericht als je een kopiefactuur voor Tango Parkeren wilt o...
Kan mijn bestedingslimiet worden verhoogd?
Betaal je via de Tango app met automatische incasso? Dan kan het voorkom...
Kan ik mijn parkeerkosten tussentijds betalen?
Nee dat is niet mogelijk, tenzij je je bestedingslimiet van € 50,00 hebt...
Ik heb een betalingsherinnering gekregen voor een openstaande factuur van Tango Parkeren. Waarom betaal ik extra kosten?
We incasseren je parkeerfactuur via automatische incasso binnen twee wer...
Na ..:00 uur is het gratis parkeren. Waarom zijn mijn parkeerkosten zo hoog?
Je betaalt uiteraard niet voor parkeren op momenten dat parkeren gratis ...