Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Controleer eerst in welke Tango accounts dit IBAN-rekeningnummer reeds is gebruikt. Is dit IBAN-rekeningnummer al gebruikt, dan kan je deze niet nogmaals gebruiken. Behalve als je met je partner een gezamenlijke 'en/of' rekening hebt.
In dat geval kan je het IBAN-rekeningnummer in twee Tango app accounts gebruiken, zolang zowel jij als je partner zich hebben aangemeld met de eigen IDIN verificatie (de eigen bankpas).
Zijn bovengenoemde situaties niet van toepassing, neem dan contact op met de Tango Klantenservice.
2
-2
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 2