Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Controleer eerst in welke Tango accounts dit IBAN-rekeningnummer reeds is gebruikt. Is dit IBAN-rekeningnummer al gebruikt, dan kan je deze niet nogmaals gebruiken. Behalve als je met je partner een gezamenlijke 'en/of' rekening hebt.
In dat geval kan je het IBAN-rekeningnummer in twee Tango app accounts gebruiken.
Zijn bovengenoemde situaties niet van toepassing, neem dan contact op met de Tango Klantenservice.
2
-2
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 2