Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Tango Parkeren wordt geblokkeerd als je de parkeerlimiet hebt bereikt óf als een automatische incasso niet gelukt is.
1. Parkeerlimiet bereikt
Tango Parkeren hanteert een parkeerlimiet van € 50,00 per maand. Heb je deze limiet bereikt, dan krijg je - voorafgaand aan het starten van een nieuwe parkeersessie een verzoek om tussentijds te betalen. In de app zie je dan onderstaand scherm, daarnaast ontvang je een e-mail met een betaallink erin. Betaal je tussentijds, dan krijg je een nieuw parkeerlimiet van € 50,00.
Je kan er ook voor kiezen om niet te betalen en te wachten op de volgende automatische incasso. Tot die tijd kan je Tango Parkeren niet meer gebruiken. Je kan overigens wel blijven tanken via de app en dit betalen via automatische incasso.
Je kan de parkeerlimiet niet verhogen, lees hier waarom.
2. Automatische incasso niet gelukt
Als een automatische incasso voor tanken of parkeren niet gelukt is - bijvoorbeeld omdat er onvoldoende saldo op je rekening stond op het moment van incasseren - dan kun je Tango Parkeren niet meer gebruiken. Daarnaast wordt ook voor Tango Tanken de mogelijkheid om te betalen via automatische incassso geblokkeerd. Je kunt de openstaande rekening betalen door in de Tango app op de 'Home' pagina op de blauwe button te klikken met de tekst 'Voldoe a.u.b. de openstaande rekening en je kan weer betalen via de app'.
Zolang je nog niet betaald hebt, kan je overigens nog wel een tankbeurt starten in de app, maar dan moet je deze aan de betaalterminal bij de pomp betalen. Staat er korting voor je klaar in de app? Ook via deze betaalmethode krijg je de korting.
Zijn er nog onduidelijkheden? Neem dan contact op met de Tango Klantenservice.