Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
Betalen voor parkeren met de Tango app kan op dit moment uitsluitend via automatische incasso. Om automatische incasso te activeren hebben we je IBAN-rekeningnummer nodig.
Tip: In de meeste bank-apps kun je je IBAN nummer kopiëren door erop te klikken of door het nummer eerst te selecteren. Daarna plak je hem eenvoudig in de Tango app. Je vindt je IBAN natuurlijk ook op je bankpas.
Wil je ons team laten weten op welke manier jij graag voor parkeren betaalt? Klik dan hier.
2
-2
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 2