Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?

Om een onverwacht hoge rekening aan het einde van de maand te voorkomen, hebben wij een bestedingslimiet ingebouwd bij Tango Parkeren.

Bij het overschrijden van de parkeerlimiet van € 50,00 sturen we je een tussentijdse factuur en vragen we je deze via een iDEAL betaling te voldoen. Daarna kan je direct weer parkeren. Wees gerust, als je een lopende parkeersessie hebt stoppen we die natuurlijk niet bij het bereiken van € 50,00. 

Heb je de parkeerlimiet bereikt? Dan krijg je - voor het starten van een nieuwe parkeersessie - onderstaand scherm te zien. Op hetzelfde moment ontvang je de tussentijdse factuur voor deze betaling via e-mail.

iDeal_Parkeerlimiet_bereikt_nu_betalen_via_iDeal.jpeg

Als je de factuur via iDEAL betaalt, dan kan je Tango Parkeren direct weer gebruiken. Je kunt er ook voor kiezen om de factuur niet tussentijds de betalen. Dan wordt deze aan het begin van de nieuwe maand via automatische incasso van je rekening afgeschreven. Tot die tijd kun je Tango Parkeren echter niet gebruiken.

Heb je via iDEAL betaald? Dan wordt een browser geopend en kom je op onderstaand scherm terecht.

iDeal_Parkeerlimiet_bereikt_nu_betalen_via_iDeal_twikey_webpagina_na_betaling.jpeg

Je kunt dit scherm sluiten en weer teruggaan naar de Tango app. Heb je een iPhone (iOS) dan swipe je het scherm omhoog.

iDeal_Parkeerlimiet_bereikt_nu_betalen_via_iDeal_switch_van_Twikey_naar_Tango_app_2.jpeg

Alle openstaande apps worden getoond. Kies de Tango app en je kan direct een nieuwe parkeersessie starten.

iDeal_Parkeerlimiet_bereikt_nu_betalen_via_iDeal_switch_van_Twikey_naar_Tango_app.jpeg

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 5
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -