Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
Om een onverwacht hoge rekening aan het einde van de maand te voorkomen hebben wij een bestedingslimiet van € 50,00 ingebouwd in de app. Bij het overschrijden van deze parkeerlimiet sturen we je voor de eerstvolgende keer dat je wilt parkeren, een tussentijdse factuur met een betaallink. Ook krijg je onderstaand scherm te zien. Na je iDEAL betaling kun je direct weer parkeren.
Wees gerust, als je een lopende parkeersessie hebt stoppen we die natuurlijk niet bij het bereiken van € 50,00. Nadat een parkeersessie is gestopt, kijken we of je over je limiet bent heengegaan. Is dat het geval dan vragen we je om een tussentijdse betaling. Dankzij de tussentijdse betalingen is het verhogen van je bestedingslimiet niet nodig.
Je kunt er ook voor kiezen de tussentijdse factuur niet via iDEAL te voldoen, maar te wachten tot het begin van de nieuwe maand. Dan wordt de factuur via automatische incasso betaald. Je kunt echter in die tussenliggende periode Tango Parkeren niet gebruiken.
Wil jij weten welke handige functies en opties Tango Parkeren nog meer heeft? Lees dit artikel dan ook eens.