Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?

Om een onverwacht hoge rekening aan het einde van de maand te voorkomen hebben wij een bestedingslimiet van € 50,00 ingebouwd in de app. Bij het overschrijden van deze parkeerlimiet sturen we je voor de eerstvolgende keer dat je wilt parkeren, een tussentijdse factuur met een betaallink. Ook krijg je onderstaand scherm te zien. Na je iDEAL betaling kun je direct weer parkeren.

iDeal_Parkeerlimiet_bereikt_nu_betalen_via_iDeal.jpeg

Wees gerust, als je een lopende parkeersessie hebt stoppen we die natuurlijk niet bij het bereiken van € 50,00. Nadat een parkeersessie is gestopt, kijken we of je over je limiet bent heengegaan. Is dat het geval dan vragen we je om een tussentijdse betaling. Dankzij de tussentijdse betalingen is het verhogen van je bestedingslimiet niet nodig.

Je kunt er ook voor kiezen de tussentijdse factuur niet via iDEAL te voldoen, maar te wachten tot het begin van de nieuwe maand. Dan wordt de factuur via automatische incasso betaald. Je kunt echter in die tussenliggende periode Tango Parkeren niet gebruiken.

Wil jij weten welke handige functies en opties Tango Parkeren nog meer heeft? Lees dit artikel dan ook eens.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -