Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Waar vind ik de facturen van Tango Parkeren?
Parkeersessies
Je vindt al je parkeersessies terug in het transactie-overzicht in de Tango app.
Facturen
Facturen ontvang je uitsluitend via het e-mailadres waarmee je inlogt in de Tango app. Heb je geen facturen ontvangen in je mailbox? Check dan eerst je SPAM-folder. Als je daar ook geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met de Tango Klantenservice.
Kopiefacturen
Wil je een kopiefactuur ontvangen? Dan kan je hiervoor contact opnemen met de Tango Klantenservice. Wij kunnen jouw factuur opnieuw opsturen naar het e-mailadres waarmee je inlogt in de Tango app.
1
1
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1