Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Wanneer vindt de automatische incasso voor Tango Parkeren plaats?
We sturen je elke eerste dag van de nieuwe maand een factuur met je parkeerkosten over de maand ervoor. Binnen twee werkdagen na ontvangst hiervan wordt het factuurbedrag automatisch afgeschreven van je bankrekening.
Let op: zorg altijd dat er voldoende saldo op je rekening staat om extra incassokosten te voorkomen.
Mocht je toevallig toch eens een keer onvoldoende saldo op je bankrekening hebben staan, dan geven de Nederlandse banken je een aantal dagen de tijd om je saldo aan te zuiveren voordat ze de transactie weigeren. Weigert de bank de transactie, dan kun je de Tango app niet meer gebruiken voor tanken en parkeren totdat de openstaande factuur betaald is.
Heb je je parkeerlimiet bereikt, dan krijg je een tussentijdse factuur die je via iDEAL kunt betalen.