Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Ik heb een betalingsherinnering gekregen voor een openstaande factuur van Tango Parkeren. Waarom betaal ik extra kosten?
We incasseren je parkeerfactuur via automatische incasso binnen twee werkdagen nadat je de factuur voor Tango Parkeren ontvangen hebt.
Voordat we extra kosten in rekening brengen voor het betalen van deze parkeerfactuur heb je:
- Een herinnering ontvangen via e-mail en onderstaand bericht in de Tango app.
- 7 dagen later een herinnering via SMS ontvangen.
- 14 dagen de tijd gehad om de openstaande factuur te betalen.
Aangezien je niet voor de gestelde periode in deze herinneringen hebt betaald, zijn we helaas genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen vanwege de extra administratie- en betalingskosten die wij hierdoor maken.
5
-3
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 5