Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Waarom is mijn SEPA mandaat voor Tango Parkeren geweigerd?
Hieronder vind je de mogelijke oorzaken. Controleer deze eerst en neem contact op met de Tango Klantenservice als geen van deze oorzaken op jouw situatie van toepassing zijn.
- De IBAN-rekening die je hebt opgegeven is afgesloten.
- De IBAN-rekening die je hebt opgegeven mag geen spaarrekening zijn.
- De IBAN-rekening die je hebt opgegeven staat niet op jouw naam. Bijvoorbeeld wanneer je de IBAN-rekening van je partner gebruikt (terwijl dit geen gezamenlijke rekening is).
- De IBAN-rekening mag geen zakelijke rekening zijn. Als je wel een zakelijke betaalmethode wilt gebruiken, dan kan je kiezen voor een Tango (Q8 Liberty) Tankpas.
- Je heb al goedkeuring gegeven voor automatische incasso in een andere Tango app account voor deze IBAN-rekening. Bijvoorbeeld in die van je partner.
Is dit het geval? Gelieve aan je partner te vragen om het mandaat te verwijderen en opnieuw aan te maken met de bankpas van je partner. Daarna kan je je eigen bankpas gebruiken voor je eigen Tango app account.
2
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2