Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Ik heb geen factuur voor Tango Parkeren ontvangen.
Je ontvangt op de eerste dag van de nieuwe maand via e-mail een factuur voor je parkeerkosten over de vorige maand. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Kijk dan eerst in je SPAM folder.
Kan je daar je factuur niet vinden? Neem dan contact op met de Tango Klantenservice voor een kopiefactuur.
1
-1
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1