Gerelateerde onderwerpen
- Waarom en hoe moet ik een tussentijdse iDEAL betaling doen voor Tango Parkeren?
- Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso voor Tango Parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-rekeningnummer invoeren om Tango Parkeren te gebruiken?
- Waarom krijg ik apart een SEPA mandaat voor Tango Parkeren?
- Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Waarom heb ik een parkeerboete ontvangen? Ik heb betaald.
- Ik heb per ongeluk betaald voor een dagkaart. Kunnen jullie dat corrigeren?
- Wat kan ik doen als ik een parkeerboete heb gekregen, terwijl ik wel heb betaald?
- Waarom heb ik een bestedingslimiet voor Tango Parkeren?
- Ik krijg de melding dat mijn IBAN-rekeningnummer al bestaat. Wat moet ik doen?
Kan mijn bestedingslimiet worden verhoogd?
Betaal je via de Tango app met automatische incasso? Dan kan het voorkomen dat je tegen een bestedingslimiet aanloopt. Deze bestedingslimieten zijn uit veiligheidsredenen ingesteld.
Parkeren
Voor parkeren via de Tango app is er uit veiligheidsredenen een maximum ingesteld van € 50,00 per maand. Heb je de limiet bereikt? Dan ontvang voor je eerstvolgende parkeersessie een tussentijdse factuur en begeleidt de app je om je openstaande parkeersessies te betalen via iDEAL. Na betaling via iDEAL kan je direct een nieuwe parkeersessie starten.
Wees gerust, als je een lopende parkeersessie hebt, stoppen we die natuurlijk niet bij het bereiken van € 50,00.
Je bestedingslimiet verhogen is dus niet nodig om altijd gebruik te kunnen maken van onze diensten.