Mijn laadpas werkt niet meer
Als jouw laadpas niet meer functioneert, kan dit verschillende oorzaken ...
Ik heb mijn Tango electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
Voor professionele gebruikers:Je inloggegevens worden automatisch per e-...
Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
Gaat het om een publieke laadkaart?Wij raden je aan om de verloren of de...
Hoe vraag ik een extra Tango Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
Voor professionele gebruikersOp het portaal waar je de Tango electric-ka...
Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
De Tango electric kaart werkt zonder PIN-code. Heb je de kaart verloren,...
Hoe kan ik een Tango electric laadpas bestellen?
Een Tango electric-laadpas kan je heel gemakkelijk aanvragen via de Tang...
Hoe kan ik een Tango electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
Voor particuliere gebruikers:
Een Tango electric kaart kan je heel gemak...
Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
Voor particuliere gebruikers:Nadat je je nieuwe Tango electric-kaart per...
Ik heb een Tango electric laadpas besteld. Wanneer kan ik het verwachten?
Een bestelde Tango electric-laadpas wordt binnen 5 werkdagen bij je thui...
Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Nadat je de Tango electric kaart aangevraagd hebt, wordt deze binnen 5 w...
Mijn Tango electric kaart is kwijt / kapot, wat moet ik doen?
Gaat het om een publieke laadkaart?Wij raden je allereerst aan om de ver...