Gerelateerde onderwerpen
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
- Hoe kan ik een Tango electric laadpas bestellen?
- Hoe kan ik een Tango electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Ik heb een Tango electric laadpas besteld. Wanneer kan ik het verwachten?
- Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
- Mijn Tango electric kaart is kwijt / kapot, wat moet ik doen?
Mijn Tango electric kaart is kwijt / kapot, wat moet ik doen?
Via de Tango electric-app kan je je huidige kaart blokkeren en direct een nieuwe aanvragen. Binnen 5 werkdagen ontvang je de nieuwe Tango electric kaart.
Voor zakelijke gebruikers:
Via de Tango electric-app kan je je huidige kaart blokkeren. Vraag je nieuwe kaart aan via je werkgever.
2
-2
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 2