Gerelateerde onderwerpen
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Ik heb mijn Tango electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Hoe vraag ik een extra Tango Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
- Hoe kan ik een Tango electric laadpas bestellen?
- Hoe kan ik een Tango electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Ik heb een Tango electric laadpas besteld. Wanneer kan ik het verwachten?
- Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
De Tango electric kaart werkt zonder PIN-code. Heb je de kaart verloren, blokkeer deze dan onmiddellijk via de Tango electric-app via de volgende stappen:
- Klik op het menu en selecteer ’Je Tango electric kaart’
- Selecteer de kaart die je verloren bent
-
Klik onder het kaartnummer dat wordt getoond ‘Blokkeer je Tango electric kaart
De Tango Electric-kaart werkt zonder pincode. De Tango Electric-kaart voor de thuislader werkt ook zonder pincode. Ben je de kaart kwijt of is deze gestolen? Blokkeer deze dan zo snel mogelijk. Meer info.
1
-1
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1