Gerelateerde onderwerpen
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Ik heb mijn Tango electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Hoe vraag ik een extra Tango Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
- Hoe kan ik een Tango electric laadpas bestellen?
- Hoe kan ik een Tango electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Ik heb een Tango electric laadpas besteld. Wanneer kan ik het verwachten?
- Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Hoe vraag ik een extra Tango Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
Voor professionele gebruikers
Op het portaal waar je de Tango electric-kaarten beheert, maak je eerst een nieuw profiel aan voor de gebruiker. Dit zorgt ervoor dat een nieuwe kaart voor deze gebruiker automatisch wordt verstuurd. Zodra de kaart is ontvangen, kan de gebruiker deze activeren in de app.
Gaat het om een kaart bij de thuislader?
In dit geval wordt de kaart verstuurd voordat de installatie plaatsvindt. Als deze kaart niet (meer) werkt of verloren is, kun je dit via het contactformulier aangeven. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe kaart ontvangt.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0