Gerelateerde onderwerpen
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Ik heb mijn Tango electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Hoe vraag ik een extra Tango Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
- Hoe kan ik een Tango electric laadpas bestellen?
- Hoe kan ik een Tango electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Ik heb een Tango electric laadpas besteld. Wanneer kan ik het verwachten?
- Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Ik heb mijn Tango electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
Voor professionele gebruikers:
Je inloggegevens worden automatisch per e-mail verstuurd zodra je profiel in het Tango electric-portaal is aangemaakt. Na het aanmaken van je profiel wordt je Tango electric-laadkaart per post verzonden. Je zou je inloggegevens dus al ontvangen moeten hebben. Controleer ook je spamfolder. Vind je daar geen e-mail, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Voor gebruikers met een thuislader: De inloggegevens voor het portaal van je thuislader worden in een aparte e-mail verzonden. Controleer ook je spamfolder.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0