Gerelateerde onderwerpen
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Ik heb mijn Tango electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Hoe vraag ik een extra Tango Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
- Hoe kan ik een Tango electric laadpas bestellen?
- Hoe kan ik een Tango electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Ik heb een Tango electric laadpas besteld. Wanneer kan ik het verwachten?
- Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Nadat je de Tango electric kaart aangevraagd hebt, wordt deze binnen 5 werkdagen bij je thuisbezorgd via de post. Als je de kaart na 5 werkdagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de Tango electric klantenservice om de status van je aanvraag na te laten kijken.
6
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 6