Ik wil mijn account van de Tango electric app verwijderen. Wat moet ik doen?
Weet je het zeker? Natuurlijk vinden we het jammer dat je jouw account ...
Ik heb problemen met het inloggen in de Tango electric-app
Voor particuliere gebruikers:
Voer je gebruikersnaam in, vervolgens je w...
Hoe start ik via de Tango electric-app een laadsessie?
Bij een aantal aanbieders van laadpunten kan je via de Tango electric-ap...
Waar kan ik mijn laadgeschiedenis zien?
Voor Nexxtender Home en Mobile ladersIn de Tango Electric-app kun je in ...
De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Tango electric-app
Tango electric streeft naar zoveel mogelijk prijstransparantie. Daarom v...
Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Tango electric wijzigen?
Voor professionele gebruikers:Voor wijzigingen kun je een bericht sturen...
Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric-app
Heb je problemen met het koppelen van je creditcard in de Tango electric...
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
In de Tango electric-app kan je in het menu ‘Login en wachtwoord’ je wac...
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor de Tango electric-app ben vergeten?
Op het login-scherm van de Tango electric-app vind je de mogelijkheid om...
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam voor de Tango electric-app ben vergeten?
Voor professionele gebruikers:Neem contact op met EV@q8.com of via +31 ...