Hoe start ik een laadsessie met de app?
Bij een groot aantal aanbieders van laadpunten kan je via de Tango elect...
Waar kan ik mijn laadgeschiedenis zien?
In de Tango electric-app kan in het menu 'Laadgeschiedenis' je laadsessi...
De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de app
FAQ De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de app
Hoe kan ik de gekoppelde betaalwijze in de app wijzigen?
Op dit moment kunt u alleen betalen via een creditcard. Indien u uw cred...
Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric app
Lukt het niet om je creditcard te koppelen in de Tango electric app? Nee...
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
In de Tango electric-app kan je in het menu 'mijn account' je wachtwoord...
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Op het inlogscherm van de Tango electric-app vindt u de mogelijkheid om ...
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam ben vergeten?
Indien u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan dient u contact op te neme...