Gerelateerde onderwerpen
- Ik wil mijn account van de Tango electric app verwijderen. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het inloggen in de Tango electric-app
- Hoe start ik via de Tango electric-app een laadsessie?
- Waar kan ik mijn laadgeschiedenis zien?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Tango electric wijzigen?
- Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor de Tango electric-app ben vergeten?
- Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam voor de Tango electric-app ben vergeten?
Ik wil mijn account van de Tango electric app verwijderen. Wat moet ik doen?
Weet je het zeker?
Natuurlijk vinden we het jammer dat je jouw account wilt verwijderen. We hebben jou graag als klant. Maar ook als we onze wegen scheiden, helpen wij je graag om te zorgen dat de verwijdering soepel verloopt.
Hoe werkt het?
Wanneer je jouw Tango electric app account wilt verwijderen, dan word je waar dat in lijn is met de GDPR-wetgeving en onze Algemene Voorwaarden uit al onze systemen verwijderd.
Wat moet je doen?
- Log in met je account in de Tango electric app
- Klik linksboven in de app op het menu icoon
- Scrol tot onderaan de pagina en klik op “Account verwijderen”
- Klik in de pop-up nogmaals op “Account verwijderen” om je account definitief te verwijderen.
Wat gebeurt er na mijn verzoek?
Wanneer je je account hebt verwijderd in de app, zal je niet meer kunnen inloggen in de app of op het portaal. Je ontvangt meteen ook een e-mail die bevestigt dat je account en je gegevens verwijderd zijn. Let wel, mogelijks kunnen we niet al je gegevens verwijderen door o.a. de uitvoering van onze contractuele betrekking met jou (bv. openstaande betalingen), het tegemoetkomen aan de wettelijke vereiste om bepaalde documenten te bewaren (bv. facturen) en/of het behandelen van rechtsvorderingen (bv. contracten).