Gerelateerde onderwerpen
- Ik wil mijn account van de Tango electric app verwijderen. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het inloggen in de Tango electric-app
- Hoe start ik via de Tango electric-app een laadsessie?
- Waar kan ik mijn laadgeschiedenis zien?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Tango electric wijzigen?
- Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor de Tango electric-app ben vergeten?
- Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam voor de Tango electric-app ben vergeten?
Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Tango electric wijzigen?
Voor professionele gebruikers:
Voor wijzigingen kun je een bericht sturen naar EV@q8.com
Voor particuliere gebruikers:
Op dit moment kun je alleen betalen via een creditcard. Als je je creditcardgegevens wilt wijzigen, kun je dit zelf doen via de Tango electric-app. Open hiervoor het menu ‘Mijn account’ en kies voor het bewerken van je betaalinformatie.
27
-17
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 5 van 27