Gerelateerde onderwerpen
- Hoe start ik een laadsessie met de app?
- Waar kan ik mijn laadgeschiedenis zien?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de app
- Hoe kan ik de gekoppelde betaalwijze in de app wijzigen?
- Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric app
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam ben vergeten?
Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric app
Lukt het niet om je creditcard te koppelen in de Tango electric app? Neem dan contact op met een van onze medewerkers van Customer Service. Wij zijn telefonisch 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 070-315 25 00 (optie 3).
Om voor de wachttijden te verminderen verzoeken wij dat je dit formulier invult. Na het verzenden van het formulier belt onze Customer Service afdeling je zo spoedig mogelijk terug.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0