Gerelateerde onderwerpen
- Ik wil mijn account van de Tango electric app verwijderen. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het inloggen in de Tango electric-app
- Hoe start ik via de Tango electric-app een laadsessie?
- Waar kan ik mijn laadgeschiedenis zien?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Tango electric wijzigen?
- Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor de Tango electric-app ben vergeten?
- Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam voor de Tango electric-app ben vergeten?
Ik heb problemen met het inloggen in de Tango electric-app
Voor particuliere gebruikers:
Voer je gebruikersnaam in, vervolgens je wachtwoord en klik op de knop ‘inloggen’.
Let op: je inloggegevens, zowel gebruikersnaam als wachtwoord, zijn hoofdlettergevoelig.
Ben je vergeten met welke gebruikersnaam je inlogt in de Tango electric-app? Klik hier.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik hier.
Voor zakelijke gebruikers:
Heb je een Tango electric kaart via je werkgever? Gebruik de inloggegevens die je van ons hebt ontvangen om in te loggen in de app.
Heb je geen wachtwoord ontvangen? Neem contact op met de Tango electric klantenservice. We zullen dan een nieuw wachtwoord voor je aanmaken.
2
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2