Er is een storing/defect aan een laadpaal bij mij thuis of op het werk. Wat kan ik doen?
Neem contact op met de klantenservice van Tango Electric via het contact...
Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
Er is schade onstaan tijdens de installatie, wat nu?
Indien er sprake is...
Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?
Voordat Tango electric een laadpaal bij jou komt installeren, zijn er ee...
Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
Het installeren van een laadpaal duurt minimaal een halve dag. In de mee...
Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
Het doorsturen van de thuisladingen naar het Tango electric platform ver...
Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
Je ontvangt na afloop van de installatie een betaallink via de mail. Je ...
Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
Voor professionele gebruikers:Indien op de afgesproken installatiedatum,...
Ik wil thuis en/of op het werk een of meerdere laadpalen laten installeren. Hoe vraag ik dat aan?
Voor professionele gebruikers:Bedrijven die laadpalen willen bestellen v...
Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
Voor professionele gebruikers:Heb je laadpalen geïnstalleerd bij je kant...
Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
Onze installateurs werken altijd volgens de geldende ARBO-normen om hun ...
Moet ik aanwezig zijn tijdens de installatie?
Het is vereist dat de opdrachtgever aanwezig is tijdens de installatie. ...
Moet mijn meterkast worden aangepast voor de installatie?
Je laadpaal wordt aangesloten op een aparte groep in je meterkast. Voora...
Waarom worden er extra kosten berekend na de installatie?
Voor het uitbrengen van een offerte vragen wij veel informatie bij jou o...
Wordt bestrating weer teruggelegd na een installatie?
Als er kabels moeten worden ingegraven, kan het zijn dat we (een gedeelt...