Hoe kan ik mijn kenteken wijzigen of een kenteken toevoegen aan mijn account?
Ga naar ‘Profiel’ en klik op ‘Auto(’s)’. Hier kun je (gratis) een of mee...
Ik heb twee dezelfde auto's (merk + model) in de app geregistreerd. Hoe houd ik ze uit elkaar?
Ga naar ‘Profiel’ → ‘Auto(’s)’ en klik op ‘Wijzig’ achter een kenteken, ...
Kan ik mijn auto een naam geven?
Ja, tijdens het invoeren van je kenteken kan je jouw auto een naam geven...
Ik krijg bij het invoeren van een kenteken een foutmelding. Wat moet ik doen?
Let op dat je een geldig Nederlands kenteken invoert.
Buitenlandse kente...
Ik kan geen parkeersessie starten met mijn kenteken. Wat moet ik doen?
Heb je het betreffende kenteken al succesvol toegevoegd aan Tango Parker...
Kan ik met meerdere auto's parkeren met de Tango app?
Ja, je kunt met meerdere auto’s parkeren. Bovendien is het toevoegen van...
Kan ik ook buitenlandse kentekens invoeren?
Nee, je kunt op dit moment alleen Nederlandse kentekens invoeren. Tijden...
Kan een kenteken onder meerdere accounts worden geregistreerd?
Ja, dat kan zeker.
We hebben ook een beveiliging voor je ingebouwd, zoda...