Gerelateerde onderwerpen
- Hoe kan ik mijn kenteken wijzigen of een kenteken toevoegen aan mijn account?
- Ik heb twee dezelfde auto's (merk + model) in de app geregistreerd. Hoe houd ik ze uit elkaar?
- Kan ik mijn auto een naam geven?
- Ik krijg bij het invoeren van een kenteken een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik kan geen parkeersessie starten met mijn kenteken. Wat moet ik doen?
- Kan ik met meerdere auto's parkeren met de Tango app?
- Kan ik ook buitenlandse kentekens invoeren?
- Kan een kenteken onder meerdere accounts worden geregistreerd?
Kan ik mijn auto een naam geven?
Ja, tijdens het invoeren van je kenteken kan je jouw auto een naam geven.
Bijvoorbeeld de naam van de eigenaar van de auto. Voer je geen naam in, dan geven we je auto automatisch de naam van het merk en het model van je auto.
Wil je alsnog de naam van je auto wijzigen? Ga naar ‘Profiel’ → ‘Auto(’s)’ en klik op ‘Wijzig’ achter een kenteken, geef je auto een herkenbare naam en klik op ‘Opslaan’.
4
4
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 4