Ik kan geen parkeersessie starten met mijn kenteken. Wat moet ik doen?

Heb je het betreffende kenteken al succesvol toegevoegd aan Tango Parkeren?
Ja, lees verder. Nee, lees dan hier verder.

Als je kenteken ook bij een ander Tango account is toegevoegd (bv. bij je partner) en vanuit dit account loopt al een parkeersessie met dit kenteken, dan krijg je onderstaande foutmelding en kan je geen parkeersessie starten. We hebben namelijk een beveiliging ingebouwd om te voorkomen dat je per ongeluk dubbel betaalt voor parkeren.

Kenteken_reeds_in_gebruik_in__een_ander_account.jpeg

Lost dit antwoord je vraag niet op, neem dan contact op met de Tango Klantenservice.

Lees hier hoe je kentekens toevoegt of wijzigt.

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -