Gerelateerde onderwerpen
- Hoe kan ik mijn kenteken wijzigen of een kenteken toevoegen aan mijn account?
- Ik heb twee dezelfde auto's (merk + model) in de app geregistreerd. Hoe houd ik ze uit elkaar?
- Kan ik mijn auto een naam geven?
- Ik krijg bij het invoeren van een kenteken een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik kan geen parkeersessie starten met mijn kenteken. Wat moet ik doen?
- Kan ik met meerdere auto's parkeren met de Tango app?
- Kan ik ook buitenlandse kentekens invoeren?
- Kan een kenteken onder meerdere accounts worden geregistreerd?
Kan een kenteken onder meerdere accounts worden geregistreerd?
Ja, dat kan zeker.
We hebben ook een beveiliging voor je ingebouwd, zodat er niet per ongeluk vanuit twee accounts - voor hetzelfde kenteken en op hetzelfde moment – betaald kan worden.
Probeer je dit per ongeluk, dan krijg je onderstaande melding.
Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact op met de Tango Klantenservice.
3
1
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 3