Gerelateerde onderwerpen
- Hoe kan ik mijn kenteken wijzigen of een kenteken toevoegen aan mijn account?
- Ik heb twee dezelfde auto's (merk + model) in de app geregistreerd. Hoe houd ik ze uit elkaar?
- Kan ik mijn auto een naam geven?
- Ik krijg bij het invoeren van een kenteken een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik kan geen parkeersessie starten met mijn kenteken. Wat moet ik doen?
- Kan ik met meerdere auto's parkeren met de Tango app?
- Kan ik ook buitenlandse kentekens invoeren?
- Kan een kenteken onder meerdere accounts worden geregistreerd?
Hoe kan ik mijn kenteken wijzigen of een kenteken toevoegen aan mijn account?
Ga naar ‘Profiel’ en klik op ‘Auto(’s)’. Hier kun je (gratis) een of meerdere kentekens toevoegen, wijzigen of verwijderen.
Ook kun je bij het starten van je parkeertransactie (gratis) een ander kenteken van je auto toevoegen of een kenteken dat je al hebt ingevoerd selecteren.
Op basis van je kenteken geven we je auto automatisch een naam (merk + model). Heb je twee dezelfde auto's, of ben je niet zo'n held met het herkennen van kentekens, geef je auto dan zelf een naam.
Heb jij een bijzonder koosnaam voor je scheurijzer? Stuur die ajb naar ons door want die verzamelen we.
10
6
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 8 van 10