Gerelateerde onderwerpen
- Er is een storing/defect aan een laadpaal bij mij thuis of op het werk. Wat kan ik doen?
- Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
- Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?
- Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
- Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
- Ik wil thuis en/of op het werk een of meerdere laadpalen laten installeren. Hoe vraag ik dat aan?
- Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
- Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
Er is schade onstaan tijdens de installatie, wat nu?
Indien er sprake is van schade ten tijde van een installatie, neemt de installatiespecialist contact op met het hoofdkantoor van Tango’s installatiepartner 50five. De installatiespecialist en 50five stellen vast of de schade door de installatiespecialist veroorzaakt is. Als dit wordt vastgesteld, verstuurt 50five een e-mail naar de klant waarin 50five schriftelijk de schade erkent en gaat kijken naar een gepaste vergoeding. Tango en 50five kunnen echter niet aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van gevolgschade.
Meer informatie vind je in onze aanvullende installatievoorwaarden.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0