Gerelateerde onderwerpen
- Er is een storing/defect aan een laadpaal bij mij thuis of op het werk. Wat kan ik doen?
- Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
- Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?
- Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
- Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
- Ik wil thuis en/of op het werk een of meerdere laadpalen laten installeren. Hoe vraag ik dat aan?
- Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
- Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
Voor professionele gebruikers:
Indien op de afgesproken installatiedatum, de werken niet kunnen doorgaan voor het plaatsen van een laadpaal thuis, omwille van een fout of foutief verstrekte informatie* en dit niet tijdig is gemeld (2 werkdagen vóór de voorziene datum van afspraak), wordt een annulatie- en/of uitstelkost aangerekend aan de bestuurder. Indien de bestuurder minder dan twee (2) werkdagen vóór de voorziene datum van afspraak inlicht, zal hem het forfaitaire bedrag voor een nodeloze verplaatsing worden aangerekend.
* Voorbeelden (niet limitatief):
Afspraak vergeten, niemand aanwezig, elektrische installatie niet gekeurd/niet conform, belemmering van de werken (die ook niet konden worden vastgesteld tijdens het vooronderzoek), gewijzigde situatie van de voorziene werken etc.