Waarom worden er extra kosten berekend na de installatie?

Voor het uitbrengen van een offerte vragen wij veel informatie bij jou op. Dit doen wij om een zo goed mogelijke inschatting van jouw situatie te maken en de daarbij behorende kosten op te stellen. Hierdoor is de kans op narekening minimaal. Helaas kan het gebeuren dat er meerwerk nodig is door onvoorzienbare omstandigheden.

Bij aankomst zullen de installateurs altijd een situatiecheck uitvoeren. Dit houdt in dat zij de doorgegeven opdracht vergelijken met de echte situatie. Ziet de installateur een andere situatie dan is doorgegeven, dan bespreekt hij dat met je. Mocht het nodig zijn, dan wordt er contact gezocht met het hoofdkantoor om tot een goede oplossing te komen.

In sommige gevallen kan dit leiden tot extra kosten die niet op de initiële offerte staan.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -