Gerelateerde onderwerpen
- Er is een storing/defect aan een laadpaal bij mij thuis of op het werk. Wat kan ik doen?
- Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
- Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?
- Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
- Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
- Ik wil thuis en/of op het werk een of meerdere laadpalen laten installeren. Hoe vraag ik dat aan?
- Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
- Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
Waarom worden er extra kosten berekend na de installatie?
Voor het uitbrengen van een offerte vragen wij veel informatie bij jou op. Dit doen wij om een zo goed mogelijke inschatting van jouw situatie te maken en de daarbij behorende kosten op te stellen. Hierdoor is de kans op narekening minimaal. Helaas kan het gebeuren dat er meerwerk nodig is door onvoorzienbare omstandigheden.
Bij aankomst zullen de installateurs altijd een situatiecheck uitvoeren. Dit houdt in dat zij de doorgegeven opdracht vergelijken met de echte situatie. Ziet de installateur een andere situatie dan is doorgegeven, dan bespreekt hij dat met je. Mocht het nodig zijn, dan wordt er contact gezocht met het hoofdkantoor om tot een goede oplossing te komen.
In sommige gevallen kan dit leiden tot extra kosten die niet op de initiële offerte staan.