Gerelateerde onderwerpen
- Er is een storing/defect aan een laadpaal bij mij thuis of op het werk. Wat kan ik doen?
- Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
- Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?
- Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
- Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
- Ik wil thuis en/of op het werk een of meerdere laadpalen laten installeren. Hoe vraag ik dat aan?
- Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
- Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
Moet mijn meterkast worden aangepast voor de installatie?
Je laadpaal wordt aangesloten op een aparte groep in je meterkast. Voorafgaand aan de installatie wordt bepaald hoe het laadpunt het beste kan worden aangesloten in je meterkast. Als uit dit gesprek blijkt dat je hoofdaansluiting verzwaard moet worden (van 1-fase naar 3-fase), dan kunnen wij ook het aanpassen van de meterkast verzorgen.
Belangrijk: Indien je een aanpassing nodig hebt aan de meterkast van 1-fase naar 3-fase dien je een afspraak te maken bij de netbeheerder. Tango electric mag de elektriciteitsaansluiting namelijk niet voor je wijzigen. Voordat de aanpassing door de netbeheerder plaatsvindt dient er eerst een 3-fase hoofdschakelaar geplaatst te zijn. Het is van groot belang dat de netbeheerder langskomt nadat wij de aanpassingen aan de meterkast hebben gedaan. Eventuele kosten worden door de netbeheerder bij jou in rekening gebracht en kunnen niet verhaald worden bij Tango electric.