Gerelateerde onderwerpen
- Er is een storing/defect aan een laadpaal bij mij thuis of op het werk. Wat kan ik doen?
- Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
- Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?
- Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
- Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
- Ik wil thuis en/of op het werk een of meerdere laadpalen laten installeren. Hoe vraag ik dat aan?
- Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
- Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
Moet ik aanwezig zijn tijdens de installatie?
Het is vereist dat de opdrachtgever aanwezig is tijdens de installatie. Dit is om de volgende redenen:
- De installateur kan vragen hebben over de kabelroute, de locatie van de laadpaal of andere vragen die een beslissing van de opdrachtgever vereist.
- Bij oplevering van de laadpaal moet een werkbon worden afgetekend voor akkoord. Wanneer de installatie door onvoorzienbare omstandigheden niet kan worden voltooid, moet dit ook worden genoteerd op deze bon.
- Voorkom onnodige no show kosten en zorg dat je als opdrachtgever aanwezig bent tijdens de installatie of tijd de afspraak verzet (ten laatste 2 werkdagen vóór de voorziene datum van afspraak).
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0