- -

Bestellen

Veelgestelde vragen over het bestellen van Uitjes.

Hoe gebruik ik een voucher in de Uitjes Shop?
Na de aankoop van een voucher in de Uitjes Shop ontvang je de voucher op...
Hoe kan ik een ticket voor een uitje bestellen?
Check eerst of je ingelogd bent in de Tango app. Ben je ingelogd? Ga dan...
Betaal ik servicekosten bij mijn bestelling?
Nee, voor een Tango Uitje betaal je geen servicekosten.
Mijn bestelde tickets werken niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Wat vervelend dat je ticket niet werkt! Neem contact op met de Tango Kla...
De e-mail over mijn gekochte tickets bevat geen bijlage.
Heb je een bestelling geplaatst via de Tango Uitjes Shop in de Tango app...
Ik kan het PDF-bestand in de bijlage van de e-mail niet openen. Hoe kan ik dit oplossen?
Wanneer je wel gewoon andere PDF-bestanden kunt openen, maar de PDF in d...
Ik heb niet genoeg Tango Tegoed in de Tango app. Kan ik alsnog een bestelling plaatsen?
Ja, ook wanneer je geen of onvoldoende Tango Tegoed hebt kan je een best...
Ik woon niet in Nederland. Kan ik dan wel een bestelling plaatsen?
Om gebruik te maken van de deals in de Uitjes Shop, log je in via de Tan...