Gerelateerde onderwerpen
- Hoe gebruik ik een voucher in de Uitjes Shop?
- Hoe kan ik een ticket voor een uitje bestellen?
- Betaal ik servicekosten bij mijn bestelling?
- Mijn bestelde tickets werken niet. Hoe kan ik dit oplossen?
- De e-mail over mijn gekochte tickets bevat geen bijlage.
- Ik kan het PDF-bestand in de bijlage van de e-mail niet openen. Hoe kan ik dit oplossen?
- Ik heb niet genoeg Tango Tegoed in de Tango app. Kan ik alsnog een bestelling plaatsen?
- Ik woon niet in Nederland. Kan ik dan wel een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een ticket voor een uitje bestellen?
Check eerst of je ingelogd bent in de Tango app. Ben je ingelogd? Ga dan in de app naar de shop en volg onderstaande stappen:
- Kies je uitje
- Klik op de ‘info & bestel’ button zodat je rustig kunt lezen wat het uitje precies inhoudt.
- Selecteer hetgeen dat je wilt bestellen, scrol naar beneden en klik op "bestellen".
- Kies het aantal tickets
- Klik op "winkelwagen". Je wordt automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen.
- Controleer in het overzicht jouw persoonlijke gegevens en het aantal tickets.
- Kies de gewenste betaalmethode en rond je bestelling af.
- Binnen 15 minuten ontvang je de ticket op het opgegeven e-mailadres. Heb je niets ontvangen? Controleer dan eventjes de SPAM-folder.
Als je problemen ervaart bij het bestellen van een uitje, dan kan je het beste contact opnemen met de Tango Klantenservice.
6
4
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 5 van 6