Gerelateerde onderwerpen
- Hoe gebruik ik een voucher in de Uitjes Shop?
- Hoe kan ik een ticket voor een uitje bestellen?
- Betaal ik servicekosten bij mijn bestelling?
- Mijn bestelde tickets werken niet. Hoe kan ik dit oplossen?
- De e-mail over mijn gekochte tickets bevat geen bijlage.
- Ik kan het PDF-bestand in de bijlage van de e-mail niet openen. Hoe kan ik dit oplossen?
- Ik heb niet genoeg Tango Tegoed in de Tango app. Kan ik alsnog een bestelling plaatsen?
- Ik woon niet in Nederland. Kan ik dan wel een bestelling plaatsen?
De e-mail over mijn gekochte tickets bevat geen bijlage.
Heb je een bestelling geplaatst via de Tango Uitjes Shop in de Tango app en heb je geen bijlage met je ticket of cadeuabon ontvangen in de orderbevestiging via e-mail? Neem dan contact op met de Tango Klantenservice.
3
-1
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 3