Gerelateerde onderwerpen
- Hoe gebruik ik een voucher in de Uitjes Shop?
- Hoe kan ik een ticket voor een uitje bestellen?
- Betaal ik servicekosten bij mijn bestelling?
- Mijn bestelde tickets werken niet. Hoe kan ik dit oplossen?
- De e-mail over mijn gekochte tickets bevat geen bijlage.
- Ik kan het PDF-bestand in de bijlage van de e-mail niet openen. Hoe kan ik dit oplossen?
- Ik heb niet genoeg Tango Tegoed in de Tango app. Kan ik alsnog een bestelling plaatsen?
- Ik woon niet in Nederland. Kan ik dan wel een bestelling plaatsen?
Ik kan het PDF-bestand in de bijlage van de e-mail niet openen. Hoe kan ik dit oplossen?
Wanneer je wel gewoon andere PDF-bestanden kunt openen, maar de PDF in de bijlage van onze mail niet, dan is er mogelijk sprake van een technische storing.
Neem contact op met de Tango Klantenservice, zodat we je de bijlage opnieuw kunnen versturen.
2
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2