Gerelateerde onderwerpen
- Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- Wat gebeurt er als de factuur van Tango electric niet is betaald?
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe kan ik betalen bij een lader van Tango Electric?
- Hoeveel kost het gebruik van een Tango electric kaart?
- Wat is de prijs die ik betaal bij een publiek laadpunt?
- Hoe stop ik een laadsessie op een Tango electric lader als ik die ben gestart met mijn betaalpas?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
Ik heb geen factuur van Tango electric ontvangen. Hoe kan ik een kopiefactuur aanvragen?
Voor particuliere gebruikers:
Je ontvangt je factuur maandelijks per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. De betaling van de factuur gebeurt automatisch via de opgegeven betaalmethode in de Tango electric-app.
Heb je geen factuur ontvangen? Controleer eerst je spamfolder. Vind je de factuur daar niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Tango electric om een kopiefactuur aan te vragen.
Voor professionele gebruikers:
Je ontvangt je factuur via e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. De betaling van de factuur voor publieke laadsessies wordt via automatische incasso voldaan. De betaling voor de installatie van je laadpaal dien je zelf te voldoen via de link in de e-mail.