Ik heb geen factuur van Tango electric ontvangen. Hoe kan ik een kopiefactuur aanvragen?

Voor particuliere gebruikers:
Je ontvangt je factuur maandelijks per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. De betaling van de factuur gebeurt automatisch via de opgegeven betaalmethode in de Tango electric-app.
Heb je geen factuur ontvangen? Controleer eerst je spamfolder. Vind je de factuur daar niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Tango electric om een kopiefactuur aan te vragen.

 

Voor professionele gebruikers:
Je ontvangt je factuur via e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. De betaling van de factuur voor publieke laadsessies wordt via automatische incasso voldaan. De betaling voor de installatie van je laadpaal dien je zelf te voldoen via de link in de e-mail.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 3
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -