Gerelateerde onderwerpen
- Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- Wat gebeurt er als de factuur van Tango electric niet is betaald?
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe kan ik betalen bij een lader van Tango Electric?
- Hoeveel kost het gebruik van een Tango electric kaart?
- Wat is de prijs die ik betaal bij een publiek laadpunt?
- Hoe stop ik een laadsessie op een Tango electric lader als ik die ben gestart met mijn betaalpas?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
Facturen van publieke en kantoorlaadsessies
Deze kun je vinden op https://electric.tango.nl/portal/login
Gebruik dezelfde inloggegevens als voor de Tango electric-app. Je vindt de facturen onder het menu “Documents” (let op: je moet eerst een datum invoeren voordat je facturen verschijnen).
Facturen van thuislaadsessies van Powerdale Nexxtender thuisladers
Deze zijn ook te vinden op https://electric.tango.nl/portal/login Zie de bovenstaande instructies voor meer informatie.
Facturen van thuislaadsessies van andere thuisladers
Deze kun je vinden in het nieuwe Tango electric-portaal https://portal.tangoelectric.nl
Facturen van de installatie van hardware
Deze ontvang je van onze partner 50five. Heb je nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op.