Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?

Facturen van publieke en kantoorlaadsessies (klant geworden voor 07/07/2025)

Deze kun je vinden op https://electric.tango.nl/portal/login 
Gebruik dezelfde inloggegevens als voor de Tango electric-app. Je vindt de facturen onder het menu “Documents” (let op: je moet eerst een datum invoeren voordat je facturen verschijnen).

 

Facturen van publieke en kantoorlaadsessies (klant geworden na 07/07/2025)

Helaas is het momenteel niet mogelijk om een kopie terug te vinden van uw facturen op het Liberty web. Wel kan u een Excel bestand verkrijgen.  U kan inloggen op het klantenportaal via www.q8libertyweb.com . Selecteer vervolgens “klant” in het menu en klik daarna op “facturen”.

Klik vervolgens op de drie puntjes rechts naast de vervaldatum. Kies daarna “details” en u kunt het bestand downloaden in Excel-formaat.

Indien u toch een kopie wenst van uw factuur, gelieve contact op te nemen met ons via EV@Q8.com.

 

Facturen van thuislaadsessies van Powerdale Nexxtender thuisladers

Deze zijn ook te vinden op https://electric.tango.nl/portal/login  Zie de bovenstaande instructies voor meer informatie.

 

Facturen van thuislaadsessies van andere thuisladers

Deze kun je vinden in het nieuwe Tango electric-portaal https://portal.tangoelectric.nl 

 

Facturen van de installatie van hardware

Deze ontvang je van onze partner 50five. Heb je nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -