Gerelateerde onderwerpen
- Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- Wat gebeurt er als de factuur van Tango electric niet is betaald?
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe kan ik betalen bij een lader van Tango Electric?
- Hoeveel kost het gebruik van een Tango electric kaart?
- Wat is de prijs die ik betaal bij een publiek laadpunt?
- Hoe stop ik een laadsessie op een Tango electric lader als ik die ben gestart met mijn betaalpas?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
Facturen van publieke en kantoorlaadsessies (klant geworden voor 07/07/2025)
Deze kun je vinden op https://electric.tango.nl/portal/login
Gebruik dezelfde inloggegevens als voor de Tango electric-app. Je vindt de facturen onder het menu “Documents” (let op: je moet eerst een datum invoeren voordat je facturen verschijnen).
Facturen van publieke en kantoorlaadsessies (klant geworden na 07/07/2025)
Helaas is het momenteel niet mogelijk om een kopie terug te vinden van uw facturen op het Liberty web. Wel kan u een Excel bestand verkrijgen. U kan inloggen op het klantenportaal via www.q8libertyweb.com . Selecteer vervolgens “klant” in het menu en klik daarna op “facturen”.
Klik vervolgens op de drie puntjes rechts naast de vervaldatum. Kies daarna “details” en u kunt het bestand downloaden in Excel-formaat.
Indien u toch een kopie wenst van uw factuur, gelieve contact op te nemen met ons via EV@Q8.com.
Facturen van thuislaadsessies van Powerdale Nexxtender thuisladers
Deze zijn ook te vinden op https://electric.tango.nl/portal/login Zie de bovenstaande instructies voor meer informatie.
Facturen van thuislaadsessies van andere thuisladers
Deze kun je vinden in het nieuwe Tango electric-portaal https://portal.tangoelectric.nl
Facturen van de installatie van hardware
Deze ontvang je van onze partner 50five. Heb je nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op.