Gerelateerde onderwerpen
- Waar vind ik het serienummer van mijn laadpaal?
- Ik ga verhuizen, wat moet ik met mijn laadpaal doen?
- Hoe lang duurt het voordat mijn auto is opgeladen?
- Hoe kan ik zien welke kWh-tarieven ik heb doorgegeven?
- Wat is 'roaming'?
- Hoe werkt het 50five laadbeheer platform?
- Ik wens mijn Tango Electric contract stop te zetten. Hoe ga ik te werk?
- Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?
- Laad ik mijn auto op met groene stroom?
- Hoe snel kan ik mijn auto laden?
Ik wens mijn Tango Electric contract stop te zetten. Hoe ga ik te werk?
Voor professionele gebruikers:
Als je je Tango electric-contract wilt beëindigen, stuur je hiervoor een e-mail naar EV@q8.com
Wij sturen je een bevestiging per e-mail. Je kunt de kaart daarna zelf vernietigen.
Voor particuliere klanten:
Als je je Tango electric-app-account wilt verwijderen, word je – waar dat in lijn is met de GDPR-wetgeving en onze Algemene Voorwaarden – uit al onze systemen verwijderd.
Wat moet je doen?
- Log in met je account in de Tango electric-app.
- Klik linksboven in de app op het menu-icoon.
- Scroll naar onderaan de pagina en klik op “Account verwijderen”.
- Klik in de pop-up nogmaals op “Account verwijderen” om je account definitief te verwijderen.
- Wanneer je je account hebt verwijderd in de app, kun je niet meer inloggen in de app of op het portaal. Je ontvangt direct een e-mail ter bevestiging dat je account en gegevens zijn verwijderd.
Let op: mogelijk kunnen we niet al je gegevens verwijderen vanwege onder andere de uitvoering van onze contractuele relatie met jou (bijvoorbeeld openstaande betalingen), het voldoen aan de wettelijke verplichting om bepaalde documenten te bewaren (bijvoorbeeld facturen), en/of het behandelen van rechtsvorderingen (bijvoorbeeld contracten).