Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?

Voor professionele gebruikers:
Je kunt je klantgegevens niet zelf wijzigen via het online klantenportaal. Stuur hiervoor een e-mail naar EV@q8.com Wij sturen een bevestiging per e-mail zodra de gegevens zijn gewijzigd.

 

Voor particuliere gebruikers:
Je kunt je gegevens zelf wijzigen in de app. Je kunt je naam (voor- en achternaam) en e-mailadres aanpassen bij persoonlijke details (te bereiken door op het “menu-icoon” te klikken).
Bedrijfsgegevens heb je niet als particulier, dus deze kun je ook niet wijzigen. Je adres wordt in de app weergegeven als “facturatieadres” en is gekoppeld aan je creditcard. Dit kun je wijzigen door op het menu-icoon te klikken, vervolgens naar betaalinformatie te gaan en dan naar “je facturatieadres”.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -