Gerelateerde onderwerpen
- Waar vind ik het serienummer van mijn laadpaal?
- Ik ga verhuizen, wat moet ik met mijn laadpaal doen?
- Hoe lang duurt het voordat mijn auto is opgeladen?
- Hoe kan ik zien welke kWh-tarieven ik heb doorgegeven?
- Wat is 'roaming'?
- Hoe werkt het 50five laadbeheer platform?
- Ik wens mijn Tango Electric contract stop te zetten. Hoe ga ik te werk?
- Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?
- Laad ik mijn auto op met groene stroom?
- Hoe snel kan ik mijn auto laden?
Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?
Voor professionele gebruikers:
Je kunt je klantgegevens niet zelf wijzigen via het online klantenportaal. Stuur hiervoor een e-mail naar EV@q8.com Wij sturen een bevestiging per e-mail zodra de gegevens zijn gewijzigd.
Voor particuliere gebruikers:
Je kunt je gegevens zelf wijzigen in de app. Je kunt je naam (voor- en achternaam) en e-mailadres aanpassen bij persoonlijke details (te bereiken door op het “menu-icoon” te klikken).
Bedrijfsgegevens heb je niet als particulier, dus deze kun je ook niet wijzigen. Je adres wordt in de app weergegeven als “facturatieadres” en is gekoppeld aan je creditcard. Dit kun je wijzigen door op het menu-icoon te klikken, vervolgens naar betaalinformatie te gaan en dan naar “je facturatieadres”.