Gerelateerde onderwerpen
- Ik kan mijn rekeningnummer niet toevoegen in de Tango app voor het betalen via automatische incasso
- Hoe werkt betalen met de app via automatische incasso?
- Hoe activeer ik automatische incasso voor tanken?
- Hoe activeer ik automatische incasso voor parkeren?
- Waarom moet ik mijn IBAN-Rekeningnummer invoeren in de Tango App?
- Waarom word ik niet doorgestuurd naar mijn bank voor het SEPA Mandaat?
- Waarom moet ik mijn gegevens valideren bij de bank voor het SEPA Mandaat?
- Waarom is mijn SEPA mandaat voor de Tango App geweigerd?
- Ik zie meerdere SEPA mandaten van Tango in mijn bankomgeving. Is dat normaal?
- Wat is iDIN?
Ik kan mijn rekeningnummer niet toevoegen in de Tango app voor het betalen via automatische incasso
Je kan alleen privé IBAN rekeningnummers toevoegen van banken die aangesloten zijn bij iDIN. Je kan hetzelfde rekeningnummer op maximaal 5 toestellen toevoegen. Het is niet mogelijk om iDIN te gebruiken met een zakelijke rekening.
Tanken met de Tango app met afschrijving via een zakelijke rekening is wel mogelijk. Dat kan door een Tango (Q8 Liberty) Tankkaart toe te voegen als betaalmethode in de Tango app en jouw zakelijke rekening daaraan te koppelen om automatische incasso te gebruiken. Klik hier voor het aanvragen van een Tango (Q8 Liberty) Tankkaart.
iDIN is een dienst van de banken waarmee consumenten zich bij andere organisaties met de veilige en vertrouwde inlogmiddelen van hun eigen bank kunnen:
- Identificeren
- Inloggen
- Leeftijd bevestigen
- Ondertekenen
Privé rekeningnummers van onderstaande banken kan je gebruiken in de Tango app om te kunnen betalen via automatische incasso:
- ABN AMRO
- ASN Bank
- bunq
- ING
- Rabobank
- RegioBank
- SNS
Let erop dat je ingelogd bent met de bankpas c.q. rekeningnummer van je privérekening. Indien je ingelogd bent met je zakelijke bankpas c.q. rekeningnummer, dan zal de bank de automatische incasso afkeuren.
Lees hier meer over iDIN: https://www.idin.nl/
Foutmelding ontvangen
Indien je een foutmelding hebt ontvangen, dan is er mogelijk sprake van een technische storing. Je kan dan het beste een bericht sturen naar de Tango Klantenservice met de foutmelding erbij, zodat wij dit kunnen nakijken en oplossen.