Gerelateerde onderwerpen
- Ik kan mijn rekeningnummer niet toevoegen in de Tango app voor het betalen via automatische incasso
- Tanklimiet
- Hoe werkt betalen met de app via automatische incasso?
- Hoe activeer ik automatische incasso voor tanken?
- Waarom moet ik mijn IBAN-Rekeningnummer invoeren in de Tango App?
- Waarom word ik niet doorgestuurd naar mijn bank voor het SEPA Mandaat?
- Waarom moet ik mijn gegevens valideren bij de bank voor het SEPA Mandaat?
- Waarom is mijn SEPA mandaat voor de Tango App geweigerd?
- Ik zie meerdere SEPA mandaten van Tango in mijn bankomgeving. Is dat normaal?
- Wat is iDIN?
Waarom is mijn SEPA mandaat voor de Tango App geweigerd?
Wat vervelend dat je goedkeuring voor de automatische incasso werd geweigerd. Veelvoorkomende oorzaken die je zelf kan controleren zijn:
- De IBAN-rekening die je hebt opgegeven is afgesloten
- De IBAN-rekening die je hebt opgegeven mag geen spaarrekening zijn
- De IBAN-rekening die je hebt opgegeven staat niet op jouw naam. Bijvoorbeeld wanneer je de IBAN-rekening van je partner gebruikt of wanneer je een gezamenlijke rekening gebruikt.
- De IBAN-rekening mag geen zakelijke rekening zijn. Als je wel een zakelijke rekening wilt gebruiken, dan kan je kiezen voor een Tango (Q8 Liberty) Tankpas die je vervolgens als betaalmethode kan koppelen in de Tango app. Klik hier voor het aanvragen van een Tango (Q8 Liberty) Tankpas.
- Je heb al goedkeuring gegeven voor automatische incasso in een andere Tango app account. Bijvoorbeeld die van je partner.
Indien geen van het bovenstaande van toepassing is, dan is er mogelijk sprake van een technische storing. Neem in dat geval contact op met de Tango Klantenservice.
200
52
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 126 van 200