Gerelateerde onderwerpen
- Tanken met de Tango app. Hoe werkt dat?
- Ik heb betaald voor tanken, maar ik heb de extra korting niet ontvangen
- Ik kan niet tanken met de Tango app
- Hoe kan ik mijn Tango (Q8 Liberty) tankpas toevoegen aan de Tango app?
- Met welke betaalkaarten kan ik tanken bij Tango?
- Op de betaalautomaat staat de melding "alleen externe betalingen worden geaccepteerd"
- Ik heb een andere creditcard dan VISA, Mastercard of American Express.
- Kan ik contactloos betalen bij de betaalautomaat?
- Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd.
- Ik kan niet tanken: Ik heb een tankbon met foutmeldingscode 116 ontvangen
Het bedrag is twee keer afgeschreven
Wanneer je na 1 tankbeurt of laadsessie precies hetzelfde bedrag 2 keer afgeschreven ziet staan op je rekeningoverzicht, dan is er mogelijk een storing bij je bank, bank app, internetbankieren of het betalingsverkeer.
In al deze gevallen dien je contact op te nemen met je bank. Mogelijk hebben anderen intussen hetzelfde probleem ervaren en het ook al gemeld bij de bank.
32
-4
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 14 van 32