Gerelateerde onderwerpen
- Tanken met de Tango app. Hoe werkt dat?
- Ik heb betaald voor tanken, maar ik heb de extra korting niet ontvangen
- Ik kan niet tanken met de Tango app
- Hoe kan ik mijn Tango (Q8 Liberty) tankpas toevoegen aan de Tango app?
- Met welke betaalkaarten kan ik tanken bij Tango?
- Op de betaalautomaat staat de melding "alleen externe betalingen worden geaccepteerd"
- Ik heb een andere creditcard dan VISA, Mastercard of American Express.
- Kan ik contactloos betalen bij de betaalautomaat?
- Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd.
- Ik kan niet tanken: Ik heb een tankbon met foutmeldingscode 116 ontvangen
Ik kan niet tanken met de Tango app
Tanken met de Tango app
Je hebt daarbij in ieder geval een actieve Internetverbinding nodig en je GPS-locatie moet aan staan, zodat de Tango app weet dat je bij het Tango Tankstation bent.
Om te kunnen tanken met de Tango app voeg je eerst een betaalmethode toe:
Heb je geen Tango (Q8) Tankpas en betaal je liever niet via automatische incasso? Dan kan je altijd je tankbeurt starten met de Tango app en kiezen voor de betaalmethode "Betaal aan de terminal", om met een andere betaalmethode te betalen voor je tankbeurt en jouw voordelen van de Tango app te krijgen.
Foutmelding of storing
Heb je wel al een betaalmethode ingesteld en lukt het niet om te tanken met de Tango app? Dan is er mogelijk sprake van een technische storing. In dat geval kan je het beste contact opnemen met de Tango Klantenservice, zodat wij het kunnen nakijken.
Locatie delen met de app
Indien je geen toestemming hebt gegeven om jouw locatie te delen met de Tango app, dan vraagt de Tango app je niet of je wilt starten met tanken en vraagt de app niet om het pompnummer wanneer je op 'Tanken' klikt. Hier leggen wij uit hoe je jouw locatie kan delen met de Tango app.