Gerelateerde onderwerpen
- Tanken met de Tango app. Hoe werkt dat?
- Ik heb betaald voor tanken, maar ik heb de extra korting niet ontvangen
- Ik kan niet tanken met de Tango app
- Hoe kan ik mijn Tango (Q8 Liberty) tankpas toevoegen aan de Tango app?
- Met welke betaalkaarten kan ik tanken bij Tango?
- Op de betaalautomaat staat de melding "alleen externe betalingen worden geaccepteerd"
- Ik heb een andere creditcard dan VISA, Mastercard of American Express.
- Kan ik contactloos betalen bij de betaalautomaat?
- Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd.
- Ik kan niet tanken: Ik heb een tankbon met foutmeldingscode 116 ontvangen
Ik heb de indruk dat ik geen of te weinig brandstof heb ontvangen
IJking
Onze pompen worden ieder jaar, volgens wettelijke voorschriften, door een erkend bedrijf geijkt. Bovendien worden regelmatig onaangekondigde controles uitgevoerd door een onafhankelijke instantie welke de controle op de ijkwet handhaaft.
Agentschap Telecom
Indien je twijfelt aan de juistheid van de pomp, kan je contact opnemen met het Agentschap Telecom van het Ministerie van Economische Zaken. Deze verzorgt het toezicht op de naleving van o.a. de metrologische wetgeving (de Metrologiewet).
Het Agentschap Telecom heeft als belangrijkste functie de bescherming van de consument en kan ook alleen door consumenten worden ingeschakeld. Meer infomatie over Agentschap Telecom vind je op www.agentschaptelecom.nl.