Mijn laadpaal herkent mijn laadpas niet

Als jouw laadpaal jouw laadpas niet accepteert, kun je dat vaak zien aan de LED-indicator van jouw laadpaal:

  • EVBox: rood knipperend
  • Alfen: half rood/wit

Het probleem kan zijn dat jouw laadpas niet is geactiveerd. Als je een Tango electric-thuislaadpas heeft en toegang tot het Tango electric thuislaad portaal:

  1. Ga naar de loginpagina en klik op jouw laadpas. Controleer goed of je de juiste laadpas aanklikt, anders is het niet mogelijk om in te loggen.
  2. Log in bij jouw Tango electric-thuislaadportaalaccount.
  3. Ga in het menu naar ‘Kaarten’ en kijk of de laadpas onder jouw account hangt.
  4. In de laatste kolom rechts moet ‘deactiveren’ staan. Is dit het geval, dan is jouw laadpas geactiveerd.
  5. Staat er ‘activeren’ in de kolom, dan betekent dit dat jouw laadpas niet geactiveerd is.
  6. Controleer de laadpas gegevens alvorens je op ‘activeren’ klikt.
  7. Heb je bovenstaande acties uitgevoerd, maar werkt jouw Tango electric-thuislaadpas nog steeds niet, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

 

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -