Mijn laadpaal laadt niet op, wat kan ik doen?

Storingen aan de laadpaal zijn buitgewoon vervelend. Wellicht dat het probleem meteen verholpen kan worden. Wij raden aan de volgende stappen te ondernemen:

  • Controleer in de meterkast of de groep (de zekering) van het laadpunt nog actief is. Het kan namelijk zijn dat de aardlekschakelaar is uitgeschakeld. Als dit het geval is, neem dan contact met ons op.
  • De storing kan komen doordat de kabel niet goed is aangesloten of er te snel in is gedaan. Ontkoppel de laadkabel van de auto (en van de laadpaal als je een losse kabel hebt). Probeer de kabel nogmaals zorgvuldig aan te sluiten.
  • Heb je toegang tot het Tango electric thuislaad portaal? Log dan in met je account. In het menu ga je naar “Oplaadpunten”. Onderaan op de pagina kun je diverse acties uitvoeren. Probeer in eerste instantie een ‘zachte reset’ te doen. Lost dit de storing niet op, doe dan een harde reset.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -