Problemen met de Tango app doorgeven voor iPhones

Het kan voorkomen dat je een probleem met de Tango app ervaart die ook nieuw voor ons is. Voordat we je het juiste antwoord kunnen geven, moeten we dit probleem eerst nader onderzoeken.

Om dit gericht te kunnen doen, help je ons enorm als we de volgende gegevens van je ontvangen:

  1. Welke iPhone heb je?
    Geef je toestelgegevens door. Ga hiervoor eerst naar 'Instellingen'. 
    iOS_instellingen.jpeg

    Scroll naar beneden en klik op 'Algemeen'.
    iOS_instellingen_-_Algemeen.jpeg

    Daarna op 'Info'.
    iOS_instellingen_-_Algemeen_-_Info.jpeg
    En maak een screenshot zodat waarop je 'iOS-versie' en 'Modelnaam' te zien is of noteer deze gegevens.
    iOS_instellingen_-_Algemeen_-_Info_-_iOS_versie_en_modelnaam.jpeg
    Dit doe je bij de nieuwere versies door tegelijkertijd op de aan/uit (rechts van je toestel) knop én de volume-omhoog-knop te drukken (links van je toestel). Heb je een oudere iPhone? Google en YouTube zijn je beste vrienden :-).

  2. Welke versie van de Tango app staat op je telefoon?
    Open de Tango app en ga naar 'Profiel' > 'Instellingen' en maak een screenshot van deze pagina of noteer de app-versie (deze staat onder het Tango logo).
    iOS_-_Tango_app_-_versie.jpeg

  3. Laat ons weten welke actie(s) in de Tango app zorgen voor het probleem
    Het helpt ons als je dit duidelijk beschrijft. Maak ook screenshots of beter nog - een schermopname (screenrecord) - en voeg deze toe aan je beschrijving. Hierboven lees je hoe je een screenshot maakt, hieronder hoe je een schermopname maakt.

    Open het 'Bedieningspaneel' van je iPhone door van rechtsboven naar beneden te swipen. Klik vervolgens op het rood omrande icoon hieronder om de opname te starten. Jouw scherm heeft waarschijnlijk een andere indeling. Vind je dit icoon niet? Google of YouTube 'schermopname' of 'screenrecord' en je iPhone versienummer.
    iOS_-_Bedieningspaneel_-_Schermopname.jpeg

    Om de opname te stopppen, klik je op de rode knop links boven in je scherm.

  4. Wat is het e-mailadres waarmee je inlogt in de Tango app?
    DIt is het laatste wat we nodig hebben. Weet je niet meer precies met welk e-mailadres je ingelogd bent in de app? Open de Tango app, ga naar 'Profiel' > 'Instellingen' > 'Login & beveiliging'.

De laatste stap is om deze informatie naar de Tango Klantenservice te sturen. Dit kan op verschillende manieren.

  1. Heb je al e-mail contact met de Tango Klantenservice?
    Reply (antwoord) dan op de laatste e-mail van Tango en voeg de bestanden toe als bijlagen door op het 'paperclip-icoon' in je e-mailprogramma te klikken en de opgeslagen bestanden te selecteren. De kans is vrij groot dat je deze in 'Foto's' app vindt.
  2. Nog geen contact gehad over dit probleem? Stuur de informatie via de Tango app
    Open de Tango app, ga naar 'Profiel' > 'Bericht sturen' en selecteer het onderwerp waarop het probleem dat je ervaart betrekking heeft. Type een bericht en klik op het 'paperclip-icoon' om de opgeslagen bestanden te selecteren. Geef toegang tot je 'Foto's' app en je foto's verschijnen onderin je scherm. Selecteer de foto's die je wilt versturen.
    iOS_-_Bericht_Sturen.jpeg

Mocht het je niet lukken om schermopnames te maken en/of deze te versturen? Stuur de benodigde gegevens en een duidelijke omschrijving. Of neem contact op met de Tango Klantenservice.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 10
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -